En prinsessa är född

Torsdag kväll och jag är trött. Långa mörka dagar (undantag idag då solen lyst) tar ur sin rätt. Nu vill jag att våren ska komma och man kan ha lite lättare kläder och söta ballerina på fötterna. Ge mig nu!

Hur har ni haft det idag, ni har nog inte missat att det föddes en liten prinsessa idag. Jag satt så klart och bölade framför tvn när Daniel höll ett kort tal. Men som jag sa på jobbet kunde vart Kurt i Uppsala som berättat att han just fått barn. Hade nog bölat då också, är lite halv blödig av mig och framför allt klockan 7 på morgonen. Sen vet man själv hur otroligt stort och mäktigt det är att få barn♥

Nu ska jag lura i soffan innan jag kryper ner i sängen. Som sagt trött ikväll. Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer
Nadja

Jag tycker de är skönt att de är ljust när jag kliver av tåget och ljust när jag kliver på tåget nu! Går åt rätt håll :D Kram

2012-02-24 @ 08:18:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0