Tillbaka

Då var jag och Wilmer tillbaka på bb. Värdet på gulsot hade stigit så pass att han nu måste sola. Mitt hjärta går i tusen bitar att behöva se honom ligga i "plastlådan". Vill ha honom i min famn hela tiden, så svårt att lägga mer honom efter amning. Men vi hoppas att det snabbt visar resultat så vi slipper det här. Det är för hans bästa men är så svårt i alla fall. Antagligen hormonerna som gör att jag gråtet hela tiden..

Nu ska jag tröstäta godis och missbruka gossip girl resten av kvällen.



Kommentarer
anonym

förstår dina känslor:-( hormonerna gör så mycket också!! hoppas lilleman snart är av med värsta gulsoten så ni får åka hem igen och vara tillsammans hela familjen. ni ser så fina ut tillsammans. kram till dig!

2012-12-05 @ 19:58:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0