Fjärde advent

Då har vi tänt fjärde ljuset i huset här. Jag sitter och äter frukost med trötta ögon fast jag precis vaknat. Minstingen i familjen som nästan aldrig gör sig hörd hade ont i magen tidigt i ottan. Men tänk så man reagerar på det lilla när han annars är så lugn och nöjd! För han mest bökade och var lite ledsen. Men nu sover han så gott. Men nu blir det ingen mer rå lök för min del! Antar att det var det som spökade.

Andreas ska jobba hela dagen och kvällen. Så jag och grabbarna blir snart ensamma. Och vi kommer nog mest vila upp oss inför julafton imorgon.



Kommentarer
anonym

rå lök kan ge småttingarna magknip.. Han är så söt er lilla Wilmer! God Jul på er

2012-12-23 @ 10:35:26
Marie Heikkilä

Hoppas du och smågrabbarna får en lugn och härlig dag tillsammans! Kram

2012-12-23 @ 12:46:09
URL: http://mamafeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0