Då börjar vardagen idag

Då börjar livet som tvåbarnsmamma på riktigt nu då. De här nästan tre veckorna har vart oförskämt lätta och underbara när vi båda vart hemma. Men idag är vardagen tillbaka och Andreas har åkt till jobbet. Kommer kännas oerhört tomt i början tror jag och kommer sakna Andreas här hemma. Men dagarna kommer antagligen rusa fram nu med mina små som antagligen håller mig sysselsatt. :)

Wilmer har vaknat varannan timme för mat inatt. Men somnar om på en gång efter mat i varje fall. Sen klockan 5 knorrade han och var inte lika lätt att få att somna. När han somnat hade Adrian vaknat. Så nu ser vi på Barnkanalen. God morgon! Men jag ska sminka mig lite snabbt nu när lillebror sover, man får passa på då :)

Ha en bra dag allesammans!



Kommentarer
Marie Heikkilä

Hoppas att ni haft er en jätte bra första-dag-själva!
Kram

2012-12-19 @ 20:31:00
URL: http://mamafeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0