Kvällsro

Har precis krupit ner i ett varmt bad efter en lång dag. Ute öser regnet ner och känns precis som att hösten är här. Men jag är inte ledsen för det, tycker hösten kan vara riktigt mysig.

Dagarna går i ett just nu men det är ganska skönt på sätt och vis. Adrian är så lycklig på nya dagiset och det känns kanon bra. Han har hittat en vän som heter Fanny och de två leker hela tiden. Sen efter dagis så är det två pojkar som bor några hus bort som springer hit och vill leka med Adrian. De får vara ute själva och cykla men Adrian är lite liten för det så jag och Andreas ränner runt så de får leka tillsammans. Känns så bra att han börjar få vänner här omkring nu.

Idag gick vi även in i vecka 23(22+0) och magen har exploderat på bara några dagar. Så nu känner jag mig plötsligt super gravid och värre blir det ;) ryggen har känts helt okej de här dagarna vilket jag är överlycklig för! Att kunna vara en rolig mamma och följa
Med Adrian ut bara det känns så otroligt bra.

Annars rullar vardagen på. Andreas renoverar, just nu blir det hemmabio rum uppe på vinden... Vi har lite olika på prioriterings listan, men jag låter honom hålla på ;) adrian är mest glad och tokig, jag surrar runt i min egna lilla värld och Max har tagit över babyrummet tillsvidare.. Fick en fin bild på honom när han låg på favoritplatsen vilket är skötbordet. Nu ska jag njuta av mitt bad och slappa resten av kvällen! Må gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0