Trött AB

Jag har redan nu bäddat ner mig i sängen. Är så sjukt trött och känner att en tidig kväll är just vad jag behöver.

Eftermiddagen har rusat förbi efter att vi kommit hem från dagis och jobb. Lite små plock här hemma innan jag lagade mat. Blev egen lagad potatismos med falukorv i ugn. Riktigt smarrigt. Fick även fina matgäster då min syster och bror kom lagom till middagen. Var mysigt att ha de här en stund. Adrian och Emma röjde runt på hans rum och nu ser det ut som tredje världskriget där inne! Men ett lekrum är till för att lekas i!


Min stiliga bror som kom på besök idag♥

Nu ska jag titta på lite webbtv innan mina ögon slår igen för dagen. God Natt



Kommentarer
Nadja

Saknar dig vännen <3 Kram

2012-04-20 @ 09:04:01
URL: http://sweetladysoul.se
Sandra o Melwin

Skönt att allt plugg är färdigt för den här gången! ;) Njut av vår och sommar ordentligt nu. Elle vår o vår?? ;)

Kan du inte visa vad du köpte i ullared? Nyfiken. =)

2012-04-20 @ 19:55:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0