Fotbollssöndag

Ännu en dag där man känner att livet leker. Har jobbat hela helgen men det har gått så snabbt så och har passat på att njuta extra av de lediga stunderna. Tänk så mycket underbar energi man får utav att våren är här. Det blommar så fint överallt och de finaste av allt är alla härligt romantiskt rosa träden som står i full blomm. Underbart helt enkelt med vår!

Andreas fick lämna av Adrian på mitt jobb innan han åkte vidare till sitt idag. Så efter lite glass inne på jobbet åkte vi hem till min mamma och åt tidig middag. Efter maten åkte hela familjen till tunavallen och försökte hejja fram IFK. Men det var en riktigt tråkig match och de var underlägsna. Hoppas så att bror min blir bra och kan ut på planen och ge allt igen! Adrian tyckte det var mycket roligt. Busade runt för fullt med moster Emma och fick både popcorn och choklad!

Bästa var när Adrian och Emma lekte kurragömma och Adrian skulle försöka gömma sig längst läktarkanten! Haha sötnöt!


Nu blir det en dusch innan jag landar i soffan. Imorgon hoppas jag på en tur till Västerås!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0