Vilken miss...

God morgon! Vi morgonmyser i soffan innan dagen och veckans karusell drar igång! Jag har ringt till VC och väntar på att de ska ringa upp vid 9.30. Det är på tiden att kolla upp vad som är fel med Adrians mage. Tycker inte att det blir mycket bättre av att utesluta laktos. Eller vissa dagar(mycket få) så är han ganska bra i magen. Annars är det minst 2-3 bajsblöjor om dagen och då är konsistensen inte helt ok. Så hoppas att de är villiga att ta reda på vad det är, något måste det ju vara som han inte tål eller så. Om det också är laktos så vill jag i alla fall ha läkarintyg på det då det är ett måste för att han ska få laktosfri mat på dagis. Nu får han bara mjölken och smöret utbytt.

Nog om det. Ute öser regnet ner och jag sörjer att jag helt missat att Gavin Degraw är i stockholm och ska uppträda idag. Jag som längtat och pratat om att jag måste se honom när han kommer till stockholm igen. Men tack vara sommar och flytt så har jag tydligen helt missat det. Så tråkigt, har är så ruskigt bra live.

Nu ska här sörjas och ta tag i morgonen. Hoppas nå får en bra dag!


Kommentarer
Nadja

Vad illa att magen inte är som den ska, verkar han ha ont också? Kan ju vara laktos, eller kanske mjölkprotein då blir ju bara skillnad om man byter till typ havre. Får hoppas att dom tar er på allvar nu. Var kul att få ses i helgen även om det var för en kort stund. Kram vännen

2011-09-12 @ 09:43:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Skönt att ni får en läkartid, inte kul att inte kunna potträna heller =( Får hoppas på att ni hittar en dag som ni är lediga på så vi kan komma över i några fler timmar och umgås.



Kram

2011-09-12 @ 12:25:00
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Anonym

2011-09-13 @ 10:11:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0