Ledig dag

God morgon fredag!

Nästan 10 timmars sömn blev det för mig inatt. Gick och la mig redan 21.30. Haha! Men istället tror jag nästan att jag sovit för länge och så bultar huvudet på mig idag. Men ska ta en tablett till frukosten och sen förtränger vi huvudvärken.

Ute skiner solen så vi ska nog passa på att vara ute och leka en massa. Måste även plantera om en av mina blommor ute på altanen då den blåst ur krukan här om dagen.

Nu blir det i alla fall frukost och sen ska jag plocka undan lite här hemma. Vi har ju någon som är expert på att dra fram leksaker och allt möjligt här hemma. ;-) Sen kanske ni vill se lite mer bilder från huset. Har inte hunnit visa så mycket.

Hoppas ni får en FAB fredag i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0