Fullt upp av livet

Livet rusar förbi mig just nu och det finns inte mycket tid över för att sitta här och dela med mig. Känns tråkigt men sen har vi inte något internet heller såblir att mobilsurfa via Andreas mobil. Jäkla bredbandsbolag!!

Igår var jag och Nadja på ett blogevent i Stockholm och det var riktigt roligt. Många roliga företag att lyssna på och få upp ögonen för. Fick även en riktigt härlig goodibag med många fina saker till stora som små. Mössor, DVD filmer, lotion, olja, presentkort, napp, barnmat, tandborste, crocsgubbe och mycket mer. Ska försöka visa er någon dag.


Jag på eventet igår som hölls på Rica hotel.


Fina Nadja, tack för igår vännen!


Kommentarer
Nadja

Tack själv, var så skoj! Nu ser jag fram emot en biokväll och med fler av tjejerna då :-D

2011-09-23 @ 09:06:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0