När hjärtat svämmar över

Ute öser regnet ner och det blåser storm. Jag sitter i soffan och ser på våra bästa år. Jag ska snart hoppa in i duschen för att sen göra mig i ordning inför att jobba kväll. Riktigt längtar ;-)

Min lilla charmputte är på dagis och troligen busar för fullt. Han var så glad att komma till dagis och när jag skulle åka tjuvtittade jag på honom i smyg. Han skulle försöka cykla på en av trehjulingarna men han är lite för kort fortfarande. Mitt hjärta svämmade över när jag såg honom♥ Sen såg han mig när jag smög på honom och med ett stort smile ropade mamma och skrattade. Då vinkade vi hejdå och så får jag pussa på honom ikväll när jag kommer hem. Gobiten min♥



Kommentarer
Nadja

Sötnos! Angelina hade tydligen försökt sig på det där med hjälpt utav E häromveckan haha

2011-10-07 @ 12:08:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0