Morgon svammel

God morgon i natten. Eller klockan är 06.30 och natten är över men så känns det inte. Det är helt svart ute, förutom gatubelysningen som lyser. Jag är så glad att vi bor i ett liitet område där det finns gatubelysning, skulle aldrig kunna bo på landet där allt bara blir svart tror jag..

 Jag ska iväg och jobbar och väntar just nu bara på att klockans ska gå. Ute är det -2 grader ute, -2 GRADER!! Helt galet, jag vill inte och är inte alls redo för vintern.. Igår fick jag skrapa rutorna på morgonen och lär få göra iden då det vart fuktigt ute. Skulle gärna kunna hoppa över vintern i år. Snö på julafton sen kan det vara nog. Men sen kommer kännslorna att visst ska det komma snö, tänk så roligt barnen tycker att det är. Och skulle inte kunna låta barnen vara utan, men den kan ju hålla sig borta ett tag till.. Haha vilket morgon svammel jag bjöede er på ! Ha en härlig söndag. Nu ska vantar och jacka på!


Kommentarer
Jacqueline

haha.....ja....kylan kommer fort men hösten e fin svammel Fia ;)

2011-10-09 @ 07:47:41
URL: http://jacqueline87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0