Städa städa varje fredag, för det tycker jag är kul!

Nu har jag storstädat här hemma inför helgen. Så skönt att ha det gjort innan helgen så man bara kan få njuta! Vi har i alla fall haft en kanon dag men fina vänner. Mötte upp Malin och Moa för promenad bort till rinmansparken och där mötte vi upp Nadja och Angelina. Barnen busade för fullt och hade så roligt. Härligt att se dem så lyckliga och att de leker så fint. Vi mammor kunde i lugn och ro bara sitta och se på och roa oss med en massa prat. Precis som det ska vara. Jag och Adrian följde sen med hem till Nadja där barnen fick leka lite till och så blev jag bjuden på god lunch. Tack vänner för idag!

Nu väntar vi på att pappa A ska sluta så vi kan börja fredagsmyset. Blir att gotta till det med köpmat.

Hoppas ni haft er en riktigt FAB friday!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0