Pepsodent White Now

Jag har fått äran att prova på Pepsodent White Now via buzzador. Det är en tandkräm som ska bleka tänderna och man ska se resultat redan efter första borstningen.

Jag vet inte om man ser så stort resultat efter bara en borstning, tror hjärnan kan luras lite också. Men efter att använt den i snart 4 veckor så tycker jag att jag ser lite resultat i alla fall. Sen tycker jag att den är riktigt god mintsmak som ger fräsch andedräkt. Men jag vill i alla fall rekomendera den här tandkrämen. Jag är nöjd och tycker ändå att man ser att tänderna är lite vitare.


Smile!


Kommentarer
Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Ja det tar sin tid men det är helt klart värt all väntan och allt letande när man väl hittar det perfekta huset och får det också :)



Tack så mycket, Det är beräknat till den 13:e Juni, Så inte alls långt kvar nu :) Vi vet inte alls vad det är för en liten krabat och gror där inne men jag tror och har känslan av att det är en pojke till :)Det får bli en överaskning helt enkelt :D

2011-05-22 @ 21:09:22
URL: http://mammajenny09.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0