Härliga unge

Min lillskorpa sover och jag har precis ätit middag. Vi har haft en super mysig fredag och ville inte att dagen skulle ta slut. Men får hoppas på en lika härlig dag imorgon tillsammans♥

På eftermiddagen gick vi ut på gården för lite lek. Adrian plockade blommor till mig, helt lyrisk över alla maskrosor var han. Mamma en tii bomma sa han och kom med en till hela tiden som jag skulle lukta på♥ Efter en stund gick vi runt huset och tittade på alla bilar, lastbilar och motorcyklar som åkte förbi. Sen tog vi oss även en promenad till sjukhuset där vi tittade på ambulanserna. Överlycklig där över de två ambulanser som stod ute. Sen tog vi oss en promenad hem, Adrian var duktig och gick fram och tillbaka själv.

Tänk så lycklig man blir över att se sitt barn så lycklig över något så lite som maskrosor och några ambulanser. Så häftigt att följa honom och se honom upptäcka världen.

Idag när jag hämtade honom så små pratade jag lite med en i personalen. Hon sa att Adrian var så härlig och enkel. Trallar runt för sig själv och är nöjd hela tiden. En härlig liten kille sa hon. Blir så glad över att få höra det. Så skönt också att han trivs så bra på dagis också.


Min härliga lilla prins♥



Kommentarer
Karolina

Vad fin han är, den lilla busen! :)

2011-05-06 @ 21:10:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0