Gråa dag

God morgon!

Vaknade 7.10 av Adrian som ropade på mamma. Det blev vällingmys i sängen och så låg vi och små slumrade framför tvn. En mysig och segstartad morgon men blir så när man vaknar upp till en gråmulen och regnig dag. Adrian börjar dagis 10.30 idag då jag jobbar kväll. Även om det blir samma timmar som han går så blir det en sen dag för honom. Andreas hämtar honom 18, gick inte att lösa på någe annat vis. Jag funderar bara på om han får middag på dagis då? Jaja, ska fråga dem när jag lämnar honom.

Känns sådär att åka och jobba kväll, framför allt när vädret är som det är. Men kvällen brukar rusa förbi när man väl kommit igång. 

Nej nu ska vi fortsätta njuta av morgonen♥


Kommentarer
Malin

Middag serveras inte på dagis, det dem får är mellis kl 14:30 och sen vid kl 17 brukar de få frukt. Hade jag haft syskonsitsen till vagnen så hade han ju kunnat följa med oss hem när jag hämtar Moa efter dagis för lite lek! Men har inte hunnit köpa en :-(



Kram!

2011-05-24 @ 08:59:36
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Nadja

Ingen middag på dagis, är bara mellis som ges där. Men dom klarar sig, dom får frukt som Malin skriver :D Kram

2011-05-24 @ 09:29:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Samma tankar vecka ut och vecka in.. lite för mkt i huvudet och min högsta önskan just nu är att bara få göra något som får mig på andra tankar men är lite svårt..har redan varit iväg två ggr på ett par veckor så de får räcka.. ;-/

2011-05-24 @ 11:14:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Men det är absolut inget som belastar, skulle bara vara kul att få hjälpa till! :-) Och barnen skulle nog älska det!



Så kul att de började leka direkt :-)



Ja, tycker synd om de barn som går hem vid stängning dag ut och dag in, de måste vara hungriga.. och hur kul kan det vara att komma hem vid kl 19, äta, och så gå och lägga sig direkt? =/ Okej någon gång sådär, men varje dag... Jobbigt!



Kram!

2011-05-24 @ 14:51:34
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0