Minisemesterns sista dag

Idag tog vi oss en tur till Västerås. Besökte Ikea, Mediamarkt mm. Kom hem med lite smått och gott som alltid när man är där. Dels ett par vårskor till Adrian. Sen har vi även hunnit att storhandla.

Men som alltid när hela familjen är ledig så flyger dagen förbi. Imorgon är det dax för jobb och dagis igen efter 6 dagars ledighet. Men på något vis tycker jag om vardagen även om det så klart alltid är härligt att vara ledig. Imorgon ska jag även på en utbildning innom jobbet. Känns kul att bli tillfrågad då vi bara är två som kommer gå.

Nu ska jag hälla upp lite cola sen blir det att se på DH som jag missade i tisdags.


Adrians nya skor



Kommentarer
Malin

Jättefina skor!



Har ni tid att leka någon dag här framöver? :-)



Kram!

2011-03-21 @ 21:25:19
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Malin

Jättefina skor!



Har ni tid att leka något framöver? :-)



Kram!

2011-03-21 @ 21:26:53
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0