Hej hej magsjuka!

Här ligger jag ensam hemma och är sjuk. Igår efter att jag hämtat Adrian började jag plötsligt att mår riktigt illa. Efter en timma ringde jag Andreas som fick komma hem så jag fick lägga mig. Orkade inte riktigt ta hand om Adrian. Så efter en stund kom första spyan och sen kom resten ut på andra sidan. Härligt, bara tacka och ta emot en ny magsjuka. Hade också så sjukt ont i magen. Fick i mig lite resorb men det är allt jag fått i mig sen lunch igår.

Tycker det är så svårt att veta om det är magsjuka eller inte. Men det lär ju vara det. Idag mår jag bättre men har inte vågat eller haft lust till att äta. Magen bubblar om man kan säga så.

Så nu är jag hemma och kurerar mig. Ska försöka få i mig någonting litet när jag kan komma på något som jag känner att jag kan äta. Så får man se hur magen reagerar då.

Så får vi se när/om resten av familjen åker på det. När jag hämtade Adrian på dagis igår så var det en pojke som hade spytt precis. Så någonting är det nog som går.


Kommentarer
Malin

Neeej, inte en ny magsjukeepedemi! Hoppas du blir kry snart!



Kram

2011-03-02 @ 09:34:47
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0