Bästa tänkbara start på veckan!

Vilken energi man får när solen är framme och våren närmar sig med storm steg. Jag slutade tidigt från jobbet och hann med en snabbt lunch med Jacque och även lite shopping som ni såg. Sen hämtade jag Adrian och tog sällskap en bit hem tillsammans med Malin och Moa.

Hemma blev det lite mellis och sen lagade vi middag. Det blev fiskgratäng, det var super lätt att laga och blev super god. Kanske lägger ut receptet sen.

Efter maten tog vi på oss kläder och cyklade till stadsparken där vi matade fåglarna och lekte i lekparken. Min mormor hade också vägarna förbi och stannade med oss en stund. En timma var vi ute och när vi kom in blev det ett varmt bad för Adrian och sen har vi haft vällingmys i soffan. Nu har jag lagt honom och han lär somna gott.

Så underbart att man kan vara ute till 19.20 och det fortfarande är ljust ute. Nu börjar man våga sig ut mer och mer efter att mer eller mindre levt i någon typ av vinterdvala de senaste månaderna.

Nu slö tittar jag lite på tv och ska snart ta mig lite kvällsfika. The och lite ostkaka till det blir gott. Min älskade jobbar och vet inte riktigt när han skulle kunna sluta ikväll.



Kommentarer
Nadja

Låter lite bättre än vår innedag med hög feber ;-)

2011-03-28 @ 21:39:45
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0