Underbara dagar

Igår hade vi en fantastisk sommardag. Åkte ut till sundbyholm för att sola och bada, bada är dock en lögn då jag är världens badkruka. Men Adrian och Andreas badade i alla fall, känns som mitt första dopp kommer bli i Grekland förutom poolbad. ;-) Angelina och Moa med familj tittade förbi och det tyckte Adrian var super skoj så klart! Var bara Nadja som saknades igår!

Efter stranden åkte Adrian ut till farmor och vi gjorde oss i ordning för AW. Mötte upp Pierre och Maria, avnöjt en god skaldjurssallad och så klart lite gott och dricka. Kom hem lagom till Adrian skulle sova så läste en bok och myste lite innan han hoppade i säng.

Jag och Andreas satte på en film och slappade resten av kvällen, härligt matta efter en underbar dag.


Idag skiner solen igen men Adrian börjar dagis vid 10 och jag jobbar kväll. Men jag tänkte åka ut till mamma innan jobbet för att sola lite. Kanske få lite mat i magen och i en matlåda oxå! ;-) hihi.

Ne nu ska jag och Adrian läsa en bok!


Kommentarer
Nadja

Vilken härlig sommardag ni lyckades få! Nu längtar jag ännu mer efter semester och sköna soliga dagar med AW :-D

2011-06-30 @ 08:59:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0