Sovmorgon

God morgon!

Vi morgonmyser i soffan här hemma. Vi gick upp för en kvart sen, underbart med sovmorgon. Det behövdes.

Ute är det tråkväder, som vanligt när man är ledig känns det som. Idag blir det en tur till ner till stan då några saker måste bytas och sen så ska det spanas efter studentpresent. Vad köper man till en 19 årig kille i studentpresent? Jag har några idéer men inget som är säkert en.

I eftermiddag ska vi även till Andreas farmor och gratta henne då hon fyllt år.

Nej nu måste jag skicka iväg ett sms till Mikaela och Pontus, de åker till USA idag och är borta i 4 veckor. Härligt! Måste be dem köpa med sig skittles hem till mig ;-) Blev helt förälskad i det godiset när jag var där. Så hoppas att jag om 4 veckor kan gotta mig med skittles igen!


Orginal och de sura var mina favoriter!


Kommentarer
Nadja

Men så skönt med sovmorgon och nu är ju vädret bra med :D

2011-06-01 @ 10:58:37
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Anonym

We do our best to find it for you ;) hoppas allt ar bra med er! Vi kan inte ha det battre har :) laste att du ska fa se brittan igen, vad roligt, hihi. Ha det bra, sa hors vi snart! Kram kram

2011-06-03 @ 23:02:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0