Sjukdom som inte vill släppa...

Imorgon blir det att ringa till VC. Är så trött på att må som jag gör, jag försöker stundvis förneka att jag mår dåligt men då slår det sen tillbaka. Är så trött att ha noll ork och jag käner mig som en usel mamma. Orkar inte leka med honom, blir snabbt irriterad på honom och är bara en tråkig mamma just nu. Får så otroligt dåligt samvete av det. Idag tog vi oss till parken zoo i två timmar med min syster och mormor. Men sen när vi kom hem så bröt jag nästan ihop av utmattning.

Jag börjar ana att min förkylning blivit till bihåleinflammation. Har aldrig haft det innan men när jag läser om symptom för det så stämmer det in tycker jag. Så blir att ringa VC imorgon och höra vad de säger. Tänker även sjukskriva mig imorgon, vill inte slösa en semesterdag till som jag i alla fall inte utnyttjar och njuter av. Fy så deppig jag känner mig just nu av allt...


Hoppas snart jag blir frisk och jag kan njuta av sommaren med Adrian♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0