Ny liten familjemedlem

Fast igentligen är det inte vi som utökar våran familj utan mamma+familj. Men jag räknar med mig/oss där ;-) Jo de är så att de har blivit med hund och nästa onsdag (27/7) får de hämta den lilla gobiten. Ska bli riktigt roligt. Jag ser mig lite som mormor till hunden. Jag kommer dit och leker och myser med honom. Sen när det gäller uppfostran, få honom rumsren och promenader klockan 6 på morgonen så lämnar jag över. Sen är jag/vi gärna hundvakt när det passar och behövs. Precis som en mormor som bara tar de bästa mysstunderna, haha.


Ser han inte ut som en liten Bosse? Jag tycker han ser ut som en liten Bosse i alla fall ;-) Men vi får se vad han får för namn.


Kommentarer
Nadja

Men så sööööööt!!!

2011-07-19 @ 09:43:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0