Litet bildregn

Ute öppnade sig himlen helt plötsligt och regnet öser ner. Jag och Adrian ligger nerbäddade i sängen och ser på Nalle Puh. Inga måste idag inte, nu är vi hemma och blir krya istället.

Här hemma har vi det så fint med vackra blommor i både kök och vardagsrum. Det lyser upp här hemma bland kartonger och leksaker. Idag är det även en månad kvar till flytt. Så vi längtar och planerar just nu.

Bjuder på ett litet bildregn med de fina presenter som jag fick igår.


En av alla fina presenter. Vacker skål från itala. Love it!

Sen fick jag även fina inredningsdetaljer till vårt framtida färdigrenoverade sovrum som kommer vara inrett i New England.

Fin vimpel i blå, vit röd som kommer passa fint öven sängen tror jag. Den blåa trätexten kommer också passa in fin. Fick även vita hissgardiner med text på som har rätt tema för sovrummet. Svärmor har förstått hur vi vill ja det. :-)


En snygg kylväska som jag spanat in. Nu är det äntligen i mina ägor.


Snygga kamelfärgade chinos.


Sen fick jag lite Jacqueliniga värktyg(?) så jag kan påta i rabatterna sen.

Är så glad över alla fina presenter. Men de bästa var nog alla fin fina bidrag till körkortet. Men TACK för allt fint♥


Kommentarer
Anonym

Hoppas skålen kommer till använding, så inte Andreas gömmer den någonstan, hihi!

2011-07-26 @ 17:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0