God Morgon

Mina älskade ligger fortfarande och sover så just nu får jag njuta av morgonen i lugn och ro. Men snart tror jag att vår lilla stjärna vaknar i alla fall.

Ute skiner solen, kanske det jag behöver för att bli kry! Men vet inte hur mycket vi kommer hinna njuta av den då Andreas har sin enda lediga dag idag och vi då har endel måsten att göra. En snabb tur på stan ska det bli. Sen ut till rusta och titta tapeter. De hade erbjudande den här veckan på sina tapeter och har sen innan spanat in ett par till Adrian som jag tror skulle passa. När vi är ute vi rusta så passar vi på att storhandla på willys också.

Ikväll möter jag upp några goa arbetskamrater då vi ska ut och äta tillsammans. Sen får vi se om vi tar oss vidare och gör staden osäker, eller om min förkylning gör sig påmind och jag avrundar efter middagen. Det får vi se men just nu mår jag mycket bättre, skönt!

Nehe, det var nog babblat av mig för nu! Ha en strålande dag♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0