Vikariat

Jag jobbar som sagt i en vikariepool som en fast poolare. Jag har alltså en fast tjänst och schema och blir bokad dit jag behövs när jag jobbar. Men jag kan även få fasta vikariat på områden när det behövs.

Det har jag fått nu! Det ska bli jätte skönt att veta var man ska varje morgon och att slippa komma ny till olika områden hela tiden. Nu har jag fått vikariat på hemvården gredby och kommer jobba för min förra chaf då. Känns som att det kommer bli bra även om jag får lite fler kvällar en vad jag har nu. Men å andra sidan så blir det inte att jobba varannan helg som jag gör nu.

Var lite kul när hon ringde. För han hade sett mitt namn på "pool-listan" och tänkte att hon ska vi ha! Fast de egentligen behöver någon med körkort så sa hon att min personlighet övervägde det. Kul att höra att man är omtyckt. :)

Så känns skönt även om det blir lite andra arbetstider. Lite mer pyssel i vardagen men det ska vi nog kunna lösa. :)


Kommentarer
Nadja

Vad härligt!! Grattis!! =)



Vi kommer strax efter 14, ska plocka upp Angelina och parkera bilen bara!

2011-01-21 @ 13:28:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Så roligt, grattis! Alltid kul o höra att man är uppskattad :-)



Kram

2011-01-21 @ 16:22:59
URL: http://andthroughitall.blogg,se
Emeli - Mamma till Nathalie

Grattis :)

2011-01-22 @ 13:20:27
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0