Trött och förkyld är min status just nu!

Fy idag känner jag mig inte alls pigg eller fräsch. Näsan rinner och är täppt på samma gång, halsen kliar hela tiden, huvudet är tungt och jag sov ca 2 timmar inatt. Kunde inte alls somna då halsen kliade och somnade jag så var det bara i ett par minuter innan jag tittade på klockan igen. Men jag kommer nog sova godare inatt då man är ganska slut i kroppen.

Nog gnällt nu för dagen känner jag! Nu ska jag ta mig en kopp av mitt nya favorit té med smak av aprikos. Köpte det i kroatien och det är riktigt gott. Så ska jag försöka kurera mig lite nu resten av dagen.

Blir nog middag med massor med vitlök i!


Kommentarer
Nadja

Stackars liten, *kram*

2011-01-11 @ 19:11:32
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Nä men, usch. Stackare!



Ja det var jätteskönt att få komma igång igen, att tänka på annat och slippa vara hemma hela tiden. Ska ju vara det om ca 4 mån iallafall så... Hehe. Kram!

2011-01-11 @ 19:33:32
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0