Sovmorgon

Vi fick sovmorgon här hemma idag vilket var riktigt skönt och passande då ingen av oss behövde gå upp tidigt. Jag ska gå min andra introkväll idag och Andreas kommer hinna hem innan jag ska iväg. Så Adrian fick vara ledig idag, skönt för honom.

Vi har haft oss en riktigt mysig morgon i alla fall. Låg och drog oss i sängen ett bra tag innan Adrian ville upp och leka men jag kunde ligga kvar ett tag till ;) Nu åker Adrian omkring med sin bobby car och lastar i och ur massa leksaker från släpet hela tiden. Jag sitter i soffan och tittar på djungelhjul.

Men nu ska jag till att göra i ordning lite frukost.

Hoppas ni får en härlig dag, ser ut som solen är påväg att titta fram. Hoppas det kan ge lite ny energi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0