Många planer för året

Den här dagen bjöd på några roliga planer och en hel del funderingar om framtiden. Som jag nämnde i inlägget innan så har jag nu en ullareds resa inbokad tillsammans med två arbetskamrater. Ska bli riktigt skoj. Sen bokade jag och en arbetskamrat även in oss för att prova på Zumba i februari. Så ska bli kul att se vad jag tycker om det sen.

Pappa och Mia kom över en sväng och busade för fullt med Adrian. Han hade så kul tills han plötsligt blev super trött och stupade i sängen 15 min efter att de åkt. Lilla hjärtat mitt♥ Delade lite fundeeringar om framtidsplaner med dem och är skönt att bolla lite tankar ibland. Nu måste jag bara komma fram till VAD jag vill göra i framtiden... Inte någon lätt fråga att besvara.

Även Andreas kom hem med goda nyheter för framtiden och det gillar vi.

Nu kör vi på riktigt 2011!



Kommentarer
Nadja

Vart ska ni testa på Zumba?? Följ med mig och testa :)

2011-01-18 @ 21:16:38
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Klart du vågar testa med mig! Det är en grön klass = alla kan delta. Och nej...alla är långt ifrån bra. Noak sa igår när han titta på filmen: Va dåliga alla är! Haha medans jag förklara att ingen bryr sig om hur man dansar eller om man gör i takt för alla har bara roligt. Precis som de ska vara =) Sen måste de ju vara lite utmaning annars tröttnar man snabbt! Bara att säga till så får du hänga med på en söndag som du är ledig då jag får ta med mig folk för att testa.

2011-01-19 @ 15:31:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0