Dagen snart slut

Då var jag hemma hos min älskade familj igen. Jag och Andreas har gått om varandra hela helgen och den här veckan. Så nu längtar jag efter helgen då vi alla är lediga.

Jag har fått i mig några pannkakor nu efter jobbet, riktigt smarrigt och nu ser jag på tv. Jon, Kate och 8 barn, ganska kul program tycker jag. Ska snart ta bort sminket och bädda ner mig framför tvn en stund. Imorgon väntar ännu en dag med jobb. Men det är bara att köra på snart är helgen här!




Hittade en gamal mobilbild från när jag och Andreas precis blivit tillsammans. Hemma hos mig när jag bodde hemma så lekte han lite med min systers magnettavla eller vad man ska kalla det. Sött och alltid mysigt att titta tillbaka på bilder. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0