Ta vara på varje stund

Fy jag ska inte se på Oprah, nu sitter jag är och tårarna rinner okej jag riktigt fulgråter.. En familj är där, eller nu är de inte längre en familj. De var med i en bilolycka, en lastbild på 180ton körde in i deras bil i 90 km/h. Deras tre barn dog den dag. Tänk så livet kan förändras på bara en sekund! Tänk att få veta att ens tre barn, det man lever för, att de gått bort. Livet går ju sönter, att man sen orkar leva. Jag förstår inte hur man orkar, så stark man måste vara. Det måste kännas så orättvist att man själv får leva vidare..

Man ska ta vara på varje sekund man har tillsammans med sina nära och kära. Livet kan så snabbt ändras.


Jag älskar er av hela mitt hjärta


Kommentarer
Nadja

Usch hemska tanke!! =((



Aw så söt Adrian är! Vi får träffas och leka till helgen kanske? Han kan ju inte direkt smitta Angelina ;-)

2011-02-10 @ 13:39:17
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Usch, det är så hemskt när barn dör =/ Kan bara föreställa mig hur ont det skulle göra. Hemska tanke!!

2011-02-10 @ 14:35:50
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0