LÖRDAG

Jag hade en riktig kanon kväll igår med finaste tjejerna! Åt god mat på GRAPPA, jag tog deras underbara kräftpizza. Den är så sjukt god så jag blir nästan lyrisk när jag tänker på den! Vi drack goda drinkar och hade det riktigt trevligt och roligt som alltid tillsammans. Tack för igår tjejer!

Adrian vaknade vid 8 här hemma och så vi låg och myste en stund i sängen. Men nu har vi tagit oss upp och vi ser på filmen Bilar - bärgarns hejdlösa historier. Ska ta mig en dusch och sen göra i ordning lite frukost. Får se vad dagen har att erbjuda idag.

Ikväll kommer Pirre och Maria över. Blir att äta någonting gott och se på Melodifestivalen så klart. Var länge sen vi träffade dem så ska bli kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0