Onsdag

God morgon! Känner mig mer död en levande idag. Hade en liten kulle som inte sov så bra inatt. Chockerad efter alla intryck från luciafirandet igår kanske?

Resulterade i en kille som inte ville till dagis. Får hoppas på en bättre natt och morgondag istället.

Idag jobbar jag länge. Möte och lite julfina och julklapp väntas från jobbet. Får se vad det kan vara i år då. Hoppas inte på en tomte i år också som man alltid får. Nehe fortsatta jobba lite nu då. Hoppas ni har en härlig dag!



Kommentarer
Linuz Winkler

Hej gumman! Jag är en av dom som läser din blogg, jag tycker att det är fantastiskt att trotts avståndet se hur ni har det! Jag har en fråga, er trapp ser så fin ut, skulle vilja göra något liknande. År det någon form av svart matta som ligger på den? Juliga kramar från Halmstad. PS. Hälsa mamma att jag saknar henne!

2011-12-14 @ 12:09:32
Malin

Stackarn :( Fick han gå till dagis ändå? Moa kom hem och sa att hon hade kramat Adrian för att han var ledsen. "Sen blev han glad igen, mamma"! sa hon :)



Kram!

2011-12-14 @ 15:00:54
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0