Julen

Hej vänner! Har ni haft en bra jul? Vår jul har vart underbar, stressig, rolig, och allt annat som även hör julen till. Adrian har haft så skoj och fått så otroligt många fina julklappar. Favoriten var nog den eldrivna motorcykeln som han fick av morfar och Mia. Men annars blev det massor med kläder(bra) och bilar och tillbehör. Han är helt tokig i Bilar filmerna och blev överlycklig när han fick någonting där ifrån. På kvällen när Adrian somnat spelade vi julklapps-spelet och det var riktigt roligt.

Idag har jag och Andreas jobbat så Adrian sov hos sin farmor och Stefan. Så nu väntar jag på min prins, de hade åkt till Västerås över dagen. Jag åkte till tuna park efter jobbet och där var det kaos. Så otroligt massa folk! Men hittade i alla fall en fin röd adidaströja till Adrian. Kommer han passa fint i. Inte för att han behöver mer kläder nu efter jul men ibland kan man inte låta bli. ;-)

Nu sitter jag även och ser på filmen Skönheten och odjuret. En av mina absoluta favoriter från Disney.


Jag och min älskade på julafton♥


Så här glad blir man när man får en egen motorcykel♥


Del av godisbordet.


Avslutar med en bild på lilla nissen :)

Go fortsättning till er nu!


Kommentarer
Jacqueline

Tack själva söta underbara!

2011-12-26 @ 23:18:22
URL: http://jacqueline87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0