Ut till paradiset idag

Om 40 min så kommer Mia och hämtar oss, då åker vi ut till paradiset. Pappa skulle vara iväg på jobb över dagen men skulle skynda sig hem då han ville busa med Adrian så klart. Blir skönt att komma ut dit, Adrian älskar att vara där.

Men innan ska vi stanna till vid apoteket. Ska köpa hem ipren också, har hört att man kan ta både alvedon och ipren för bättre resultat. Och det är helt ofarligt då det är två olika värksamma ämnen i dem. Så jag gör allt för att bli av med det onda och svullna. Annars blir det ännu en akut tid till tandläkaren på måndag, jag bara MÅSTE vara bra på onsdag.

Nej nu ska jag smörja in Adrian och packa det vi ska ta med oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0