Städar söndag

Här i Eskilstuna har vi gråväder idag och regnet öser ner. Men det gör mig inte så mycket. Men (peppar, peppar!) jag börjar känna mig bättre nu till och från. Vi ska försöka få ordning på hemmet här då det lyckats förfalla ganska bra under tiden som jag vart dålig. Ska även försöka packa några kartonger om jag orkar. Blir så utslagen när jag tar alvedon+ipren.

Nu myser vi av morgonen här hemma och väntar på att klockan ska slå 15.00 då Andreas startar sin semester! Och om bara 3 dagar sitter vi på flyget till Grekland! Wihoo!


Adrian för ett år sen på planet till Kroatien. Ska bli så otroligt roligt att se hur han reagerar på att flyga denna gång. Han älskar flygplan just nu så han kommer nog bli helt tokig när vi kommer till flygplatsen och ser alla plan. :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0