Resefeber

Jag tror minsann att resefebern har börjat smyga sig på hos mig! Kunde inte alls somna om nu på morgonen. Ligger bara och tänker och planerar om vad som ska packas ner och vad som är det sista som måste inhandlas. Jag ett planeringsfreak och måste ha kontroll på allt + att jag hatar att känna att man glömt en massa.

Jag har aldrig riktigt haft resefeber innan vi fick Adrian. Nu har man en extra att tänka och packa åt. Sen att han är den viktigaste och med älskade av alla gör att en liten bit av oro även smyger sig på. Ibland börjar jag tänka, att vad utsätter jag mitt barn för. Ut och flyga med honom hur kan jag utsätta honom för den faran! Men som man brukar höra så är det farligare att sätta sig i bilen varje dag. Men jag älskar att han får chansen att åka på sin andra utomlandsresa. Även om han inte kommer minnas den så kommer vi alltid minnas resan och om hur kul ha hade (förhoppningsvis). Sen kommer vi ha en massa bilder som även de kommer påminna oss om det.

Två dagar till avresan nu och vid den här tiden kommer flyget att gå. Så vi längtar så bli så underbart att komma iväg och bara ha det gött med kär familj. Så kul för Adrian att få åka med farmor, bonus farfar, farbror, faster, Pontus + oss så klart. ;-) Tror att han kommer njuta för fullt♥

Nej nu måste jag hämta papper och penna, det kom upp för många komihåg saker!!


Bjuder på en bild på mina älskade från Kroatien förra året.



Kommentarer
Nadja

Är så avis!! :-) Inte på resfebern men på resan hihi Kram

2011-08-08 @ 10:27:31
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Allt kommer gå så bra vännen!! Kram

2011-08-08 @ 19:11:22
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0