Morgonen innan flytt

Familjen sover vidare men jag kunde inte somna om efter att jag vaknat. För mycket tankar och för mycket att göra för att slappna av. Idag ska vi även till banken och fylla i alla pappaer, så idag är vi husägare på riktigt! Men kan tyvär inte börja flytta först imorgon då städfirman kommer imorgon och vi vill gärna se att det blir städat.

Vi var förbi huset igår då vi skulle prata om vad vi skulle betala för ute möbler, gräsklippare, häxklippare(?), stegar, skottkärra, skottspade mm. Haha, tror dock inte att det heter skottspade menn ni förstår!
(Och jag ska bo i hus!! Haha). Fick allting för ett riktigt bra pris så deet känns bra att slippa tänka på att behöva köpa allt det där nytt.


Adrian längtar efter att få leka på tomten. Igår när vi var där sprang han till lekstugan direkt. Men den måste vi måla om på insidan ser inte så fin ut. Sen har vi höst/vinter äpllen på trädet ni ser där. Vem vill komma över och fika äppelpaj i höst då? ;-)



Kommentarer
Nadja

Så skoj! Jag är typ lika glad som att det vore vi som köpt huset hahaha :-D Kram vännen

2011-08-25 @ 09:40:38
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

räcker upp en hand

2011-08-25 @ 13:25:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0