Morgon

Jag känner att jag mest klagat här på bloggen den senaste tiden. Så vi hoppar över att prata om min sömnlösa natt då jag haft så ont i munnen...

Idag skiner solen och det ska bli riktigt fint väder. Vi åker nog ut till min mormor och bror som bor i mamma och deras hus då de är på semester. Där kan Adrian få busa och leka med dem lite och jag kan få vila lite eller i alla fall bara få lite hjälp. Det behöver jag idag. Sen blir det så klar en massa mys med lille vaplen som nu fått ett namn. Torres heter hen och ja min familj är fotbollsnördar. Trodde inte jag skulle bli så förälskad i denna lilla varelse som jag är, han är ju helt fantastisk♥

Nehe, om man skulle försöka få i sig lite kräm. Typ det jag klarar av att äta nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0