Home sweet home

Nu är vi hemma igen efter en underbar semester på Samos. Men det är alltid skönt att komma hem även om jag hade kunnat stanna några dagar hem. Men som sagt borta bra men hemma bäst. Om det var någon som var lycklig över att vara hemma var Adrian som började leka på sitt rum på en gång♥

Jag och Andreas har landat i soffan och blev överkörda av en enorm trötthet. Så nu blir det att lägga sig i sängen och se på tv. Ååh så skönt det kommer bli att få sova i våran egen säng igen, den är saknad om något.


Har bara överfört bilder från första dagen på Samos. Så för att avsluta kvällen och en härlig semester tycker jag det passar med den här. Jag och min busiga lilla kärlek med massor med spring i benen ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0