Hämska nätter

Dy nätterna är riktigt jobbiga just nu. Då den värsta smärtan kommer också. Har vaknat fleraa gånger inatt och det gör så otroligt ont, nästan som att tänderna ska spricka.

Vi tar oss ut till min mormor och bror idag igen, där får jag hjälp med Adrian och han får leka av sig. Bada i sin pool och ha det gött. Kan lika bra kurera mig där som här hemma. Så får det bli.

Jag börjar bli så otoligt nervös över att det inte ska bli bra i munnen innan resan. Jag vill ju kunna äta och njuta av massor med grekisk mat när jag är där. Nu kan jag typ bara äta kräm och mos.. Men vi siktar på att det ska blivit bra innan resan.

Ha en ljuvlig dag ute i solen nu! Jag ska få i mig lite kräm sen hoppar vi på cykeln.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0