Mini påsklov

Så jag njuter av dessa soliga dagar. Även idag blev det att ta lunch ute i solen, underbart! Hämtade Adrian på dagis strax efter två och då hoppade vi på cykeln och åkte hem till mamma. Där njöt vi ute i solen och Adrian busade på i full fart. Kom hem strax innan sex och då hade vi vart ute i solen hela tiden. Härligt, så han kommer nog sova gott i natt.

Nu har vi ett litet min påsklov, jag är ledig onsdag och torsdag och Adrian ska inte till dagis först nästa onsdag. Skönt kan man tycka men han tycker nog mest att det är tråkigt. Han älskar dagis och det är så underbart att det är så i alla fall.

Imorgon ska jag även till körskolan och boka första lektionen är det tänkt!


Bjuder på en bild från i lördags


Kommentarer
Nadja

Så härligt! Du är så söt min vän :-) Hur går de med budgivningen? Kram

2011-04-19 @ 21:38:45
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

På torsdag har vi inget särskilt för oss, Moa ska väl egentligen till förskolan men vi leker ju mycket hellre med er! :-) Självklart ska vi ses i lekparken då! Kram

2011-04-19 @ 22:33:46
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Nadja

Men..vad dom velar med huset! Jobbigt för er att vänta. Visst förstår man om dom avvaktar för mer intressanter men det ni skulle kunna göra är att fråga mäklaren vad dom är villiga att släppa huset för utan att ta in flera budgivare oxå?.. Men är de meningen så vinner ni det även om de drar ut på tiden.



Mammagalan är den 7-8 maj.



Kram

2011-04-20 @ 08:39:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0