Lördagen

Då var kvällen här och jag ska strax äta middag för mig själv. Andreas jobbar och stänger ikväll igen, så jag får försöka njuta av lördagskvällen för mig själv. Till middag blir det kycklingfilé, klyftpotatis, morötter och till det aivar och turkisk yoghurt.

Dagen har vart kanon och vi har njutit i solen, så solen värmer bra. Men det blåser så varje dag. Var hustitt idag igen. Jag och Andreas passade på att äta lunch tillsammans ute när vi hade barnvakt. Mysigt. Sen när Andreas åkte till jobbet hoppade jag och Adrian på cykeln. Blev en tur till hemköp där vi bla. handlade påskris. Så passade vi på att åka förbi brandstationen och titta på brandbilarna, det är spännande! När vi kom hem igen var vi ute på gården en timma innan vi gick in och pyntade påskriset.

Härlig dag med andra ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0