Lediga fredag

Den här dagen bara flyger fram, men brukar vara så när man har roligt! Jag och Adrian vaknade vid 8 då låg vi och morgonmyste och läste böcker innan vi orkade gå upp. Jag började plocka lite här hemma, tvättade håret, städade toalett och kattlåda. Sen fick jag ett sms av Nadja som berättade att hon och Angelina tänkte komma över på besök. Bara att kasta på sig lite smink och invänta vännerna. :) Adrian och Angelina lekte på fint, sen blev barnen trätta och de åkte hem. Adrian fick lunch och sen tog vi oss en promenad ner på stan så fick han sova i vagnen.

Lämnade tillbaka skorna jag köpte här om dagen, älskar dem men känns som att jag ska köpa ett par lite vårigare skor.. Men nästan så att det finns för många just nu så jag inte riktigt kan välja. Gick in på HM en sväng där man blir helt förälskad i alla dessa vårplagg, så mycket snyggt de har fått in! Kom i alla fall hem med en t-shirt och sjal till mig. Adrian fick en bok och en badleksak.

Vi stannade till på McDonalds då jag inte ätit lunch. Så där satt jag och Adrian och åt och hade det mysigt tillsammans. Han börjar bli så stor och så roligt att kunna omgås med honom på ett annat vis nu.

Andreas slutar om en timma och sen hoppas jag på fredagsmys med den stora godispåsen jag köpte med mig från godisland! ;-)


Kommentarer
Malin

Åh, godisland! Gud så gott! :-)

2011-04-01 @ 19:27:09
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0