Körlektioner bokade

Vilken skillnad det är på körskola och körskola. Den första jag besökte och tänkt köra med tappade jag snabbt lusten för. Hon i receptionen var riktigt otrevlig och om jag hade tur så skulle jag kanske kunna få en körlektion i maj då det var så fullt. Gick till en körskola i centrum idag och där blev vi jätte bra bemötta och fick bra information om hur de jobbar mm. Bra priser och lätt att få körtider. Så nu har jag två lektioner inbokade den här veckan. Imorgon och på fredag.

Känns riktigt bra och spännande. Jag är riktigt taggad och vill ha körkort nu, Nu, NU! Så nu är jag ännu ett steg på vägen. Lite nervöst inför imorgon då det är en vecka sen jag körde nu. Men det ska nog gå bra, bara jag som är larvig och nervös. Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0