Kalasiga påsk

Har inte blivit mycket bloggande i helgen då jag har haft fullt upp med att umgås med familj, njuta av solen, fira påsk, lyssna på magnificent och jobba. 

Efter jobbet igår tog vi en promenad hem till mamma i solen. Där blev det att äta påskmat, leta påskägg, leka, skratta, dricka vin och bara ha det trevligt tillsammans. Andreas promenerade sen hem med Adrian på kvällen då har inte alls hade ro till att somna där. Jag och min bror åkte istället ner till Josefs där magnificent spelade, ett band där vår pappa är sångare. De kör bara U2 låtar och det var riktigt, riktigt bra igår.

Men man får skylla sig själv för att man är lite extra trött idag. Men det får det vara värt när man haft skoj!


Jag, Emma och mamma igår♥


Adrian "hjälpte" till med att kratta och det var skoj!


Jag igår med min nya fina topp som jag fick i påskpresent av min hjärtan.


Pappa och bandet igår


Den här killen från Sveriges bästa hotel var på josefs och festade loss. Haha lite linnslus var han allt, jag skulle fotografera när dom spelade vilket han såg och tog chansen för att vara med på bild. :)


Adrian har även fått så många fina påskpresenter så man kan nästan tro att det var hans födelsedag nu. Haha, vad har vi att vänta!!

Nu ska jag ta mig en dusch och jag kommer nog somna gott och i tid ikväll. Hoppas ni också haft er en fantastisk påsk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0