Just nu


Jag dricker ett gott te ur finaste monsterAdde-muggen. Adrian sitter brevid mig och ritar katter, bilar, får och jag vet inte allt vad han ritar. Men fint blir det ;-)

Ute skiner solen och jag har kycklingfilé i ugnen. Till middag blir det pastasallad med kyckling, bacon och en massa annat gott. Det var en stor favorit i somras. Andreas kommer snart hem. Ser fram emot en härlig kväll tillsammans med mina kära efter en halvkass dag på jobbet. Hoppas även på en natt med bättre sömn. Har för många tankar i huvudet som snurrar och resulterar i dålig och orolig sömn. Men imorgon är en ny dag med nya tag!



Kommentarer
Malin

Roligt att kika runt på hus! Jag är också jättesugen, men känner inte att det är rätt läge just nu. Hoppas det går bra på banken, jag ska hålla tummarna! :-)



Jaa, glassen var grymt god, det där har jag sett fram emot länge ;-)



Kram!

2011-04-04 @ 18:44:32
URL: http://andthroughitall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0