Geggamoja

Nu har jag lämnat Adrian på dagis. De var ute och geggade omkring, super skoj tycker han så klart. Men inte jag riktigt lika mycket då jag tydligen var en förvirrad mor och inte satte på honom galonbyxorna. Nu har han bara överdragsbyxor men det får funka, han har ombyde där om det behövs. Inte tänkte jag på att gården på dagis var en stor gyttjepöl! Suck på mig själv. Men dom kanske inte blir ute så länge då det blåser rejält ute.

Jag ska hoppa in i duschen och göra mig redo för jobb!


Kommentarer
Nadja

Jag hoppas att dom sätter på Angelina regnkläderna! Ibland har jag kommit så har dom haft överdragsbyxorna och hon har blivit genomblöt ;-(



Ah men du de låter ju inte bra att dom varnat för honom, då strular han säkert massor och kanske ljuger? Kolla huset kan man ju men just när de ska överlåtas etc... men om de är det huset jag gissar på att de är så var de fint =)

2011-04-07 @ 10:46:04
Nadja

Jag hoppas att dom sätter på Angelina regnkläderna! Ibland har jag kommit så har dom haft överdragsbyxorna och hon har blivit genomblöt ;-(



Ah men du de låter ju inte bra att dom varnat för honom, då strular han säkert massor och kanske ljuger? Kolla huset kan man ju men just när de ska överlåtas etc... men om de är det huset jag gissar på att de är så var de fint =)

2011-04-07 @ 10:46:16
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Oh vad bra! ;-)



Ah just de, dom där parhusen ligger ute ganska ofta (alltså olika inte samma haha). Vi gillade planlösningarna på dom där massor då när vi leta som mest men gillade inte trädgården alls ;-/ Dom flesta parhusen där är i samma skick oxå, alltså fräscha och man kan bo där utan att man måste göra något. Köket var ju jättefint =)

2011-04-07 @ 11:02:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Ah iofs om man planar ut tomten då blir de ju mycket bättre, tror oxå att priset sjunker pga tomten (som absolut inte behöver vara negativt. Vore ju fantastiskt om ni hittar ett hus på engång haha

2011-04-07 @ 11:45:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Nadja

Vore väldigt kul att fika snart så barnen får leka. Malin m. familj skulle komma en sväng för lite mat på lördag e.m, såg att A skulle jobba men du och Adrian kan ju alltid komma om ni vill =)

2011-04-07 @ 15:22:16
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0