Vi håller oss hemma idag

Idag har jag och Adrian oss en mysa hemma dag. Det regnar ute och jag känner inte alls för att gå ut idag. Men affären ska vi nog ta oss till. Blev inte att storhandla i helgen då jag jobbade och så hade vi annat för oss. Men får se om vi kommer iväg i veckan. Får se om jag kommer mig för och byta gardiner i köket också. Höstgardinerna ska fram! På eftermiddan tror jag att mamma och Emma skulle komma hit en sväng. Hoppas på det! :)

Den här veckan ska vi till dagis på inskolningssamtal. Ska bli kul att komma dit och se hur det ser ut och träffa personalen. Sen på tosdag ska det firas! Jag och Andreas firar fyra år av kärlek♥





Kommentarer
Nadja

Skönt med hemmadagar ibland =) Som tur är så regnar de inte mer, annars hade jag blivit sjöblöt på väg till förskolan hihi.



Vi måste leka i veckan! Kram

2010-09-13 @ 11:39:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0