Måndag och snart till dagis

Måndag och förhoppningsvis sista inskolningsveckan. Håll tummarna för att Adrian får hålla sig frisk. Han har sovit oroligt hela natten och jag har fått gå in till honom 6 ggr för att stryka honom över huvudet. Näsan rinner och han nyser då och då, men annars är han pigg o glad så dagis blir det idag.

Idag måste jag IGEN ringa min chef. Har fortfarande inte fått något schema och jag ska börja nästa vecka. Det är ju för dagis som jag vill veta i tid och även dagis vill veta hus Adrian kommer att gå. Suck, blir så irriterad på det här.



Kommentarer
Malin

Moa har också sovit oroligt och är täppt idag, men får försöka gå ända. Håller alla tummar för att de små får hålla sig friska veckan ut!



Kram

2010-09-27 @ 08:39:49
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
lovisa

vad söt header du har :)

2010-09-27 @ 08:55:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0